24 Ocak 2014 Cuma

Okuduğum Kitaplar #1 Aynı Yıldızın Altında

Normalde kitap okumayı hiiiiiiiiiiç sevmezdim. Ama Sergül Abla sayesinde sevmeye başladım.
Yeni bir blog, yeni bir seri ile karşınızdayım.
Bu seferlik alıntı resim kullandım ama daha sonra olmayacak, kusura bakmayın.
Bu kitabı kitap okumaya karar verdikten sonra aldım. İlk başta çok korkuyordum ama artık kitap okumaktan korkmuyorum, daha çok seviyorum. Bu kitabı kitap okumayı seven sevmeyen herkese tavsiye ederim. Kitabı daha fazla anlatmayayım ki herkes alıp okusun.
Siz okudunuz mu bu kitabı?
Veya tavsiye edeceğiniz bir kitap var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder